Ödeme ve Teslimat
Siparişim ne zaman yerine ulaşır? Siparişiniz onaydan sonra 1 - 7 iş günü içinde adrese teslim edilir. Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması,...vb) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde, gerçekleşen işlemin güvenli sanal alışveriş olup olmadığının kontrolü yapılmaktadır, bu sebeple kredi kartından ilgili tutar bloke edilse de ilgili bankadan alışverişin güvenliği kontrol edilmektedir. Banka, kendisinde bulunan kredi kartı müşteri bilgilerinde yer alan telefon numaralarından size ulaşmaya ve verdiğiniz sipariş ile ilgili sözlü onay almaya çalışmaktadır. Bankada bulunan telefon ve adres bilgilerinizin güncel olması, banka tarafından yürütülen onay sürecinin hızlanmasına yardımcı olacaktır. Bankaların Fraud servisleri (sahtecilik sorgulama servisi) tarafından yürütülen bu işlem sonucunda siparişinize onay gelmektedir. Onay aşamasında sorun yaşamamanız adına bankanızı arayarak müşteri bilgilerinizi güncellemenizi öneririz. Güvenlik sorgulamasının ardından siparişiniz onaylanarak 7 iş günü içerisinde ürününüz size ulaşmış olacak. Gerçekleştirdiğiniz sipariş, 3D Secure kullanılarak yapılmadığı için bu sorgulama yapılmaktadır. 3D Secure sistemi, sanal ortamda %100 güvenli alışveriş yapılmasını sağlayan, kredi kartınızda kullandığınız pin numaranızdan farklı bir sanal şifre uygulamasıdır. Banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir. Kart sahibi, kartını internet bankacılığı kanalıyla bankasına kaydettirir. Kartına bağlı bir şifre ve bir güvenlik soru - cevabı tanımlar. Kart sahibi, sisteme uyumlu sanal işyerinde alışverişini yapar ve ödeme bölümüne geçer. Kart sahibinin karşısına, bankası tarafından, işlem şifresini ve kişisel güvenlik mesajını soran bir ekran açılır. Kart sahibi şifresini girerek işleme devam eder. Şifre, banka tarafından doğrulanınca işlem tamamlanır. Siparişimi nasıl takip edebilirim? Siparişinizi Siparişlerim linkine tıklayarak takip edebilirsiniz. 0212 671 16 13 numaralı telefonumuzu arayarak bilgi alabilirsiniz. Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim? Siparişinizi resimli bir kimlik ve imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz. Lütfen ürününüzü teslim alırken ürün ambalajının sağlam olduğundan emin olunuz. Sağlam olmayan ambalajı teslim almayınız. Teslimat anında veya sonrasında herhangi bir bedel ödeyecek miyim? Teslimat anında kesinlikle bir bedel ödenmeyecektir! Sadece siparişinizin tam ve sağlam olduğuna emin olunuz. Teslimat anında ben yoksam sipariş kime teslim edilir? Siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir. Teslimat anında adreste kimse bulunamazsa ne olacak? Kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Haber formununun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. 2 gün içinde 444 06 06 MNG Kargo Müşteri Hizmetlerini arayıp evde siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçekleştirilecektir. Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim? Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir. Teslimatta gecikme olduğunda ne yapmalıyım? "Siparişlerim"e tıklayıp sipariş durumunuzu kontrol ediniz. Eğer siparişinizin teslim edilmesi 1-3 iş günü dışındaysa, 0212 671 16 13 numaralı telefonumuzdan bilgi alınız. Dağıtım ağınız tüm Türkiye'yi kapsıyor mu? www.eceform.com dan tüm Türkiye'ye teslim edilmek üzere sipariş verebilirsiniz. Yurt dışına sipariş verebilir miyim? Şimdilik sadece Türkiye sınırları içinde teslimat yapılabilmektedir. |